mokry kolektor ssący w sdi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • galax
    Classic
    • 2011
    • 2

    mokry kolektor ssący w sdi

    Panowie, auta od paru lat są coraz gorzej robione, bardziej narażone na uszkodzenia i w zasadzie kupno każdego auta używanego które ma już spory przebieg jest loterią. Nie zależnie gdzie się czy od handlarza czy od właściciela. Trzeba też pamiętać o tym, że ktoś kto kupuje auto za 20-30 tyś 6,7 czy 8 letnie nie może wymagać stanu takiego aby przejeździć następne 3-5 lat bez jakiejś tam inwestycji. Odpowiedzmy sobie na pytanie dlaczego 5-7 letnie kosztuje powiedzmy 30% ceny nowego??? Dlatego że jest 5-7 letnie czy dlatego, że jest wyeksploatowane, czy dlatego że ma 5 lat ??? Uważam, że jeżeli ktoś szuka igiełki, chce kupić auto bez inwestycji to powinien iść do salonu po nowe. Jeżeli nie stać go na OIII nową to są auta nowe tańsze za cenę OII 4-5 letniej. Jeżeli ktoś się decyduje na używkę to musi sobie wkalkulować, że można się na tym przejechać.
  • krzysztof73
    Classic
    • 2010
    • 6

    #2
    mokry kolektor ssący w sdi

    Witam Panowie. mam mały problem, mam nadzieję otóż przy wymianie świec żarowych zauważyłem na kolektorze ssącym od strony egr mokry nalot wygląda mi to na czarny olej silnikowy, na pozostałych trzech dolotach powietrza nalot wygląda na suchą sadzę a przy wykręcaniu świecy pierwszej od egr miałem problem ją wykręcić a jak ją wyjąłem to była mokra jakby w czarnym oleju. pomóżcie Panowie jaka to może być przyczyna?

    Komentarz

    • roLLo
      L&K
      • 2008
      • 1063
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      krzysztof73, " na pozostałych trzech dolotach powietrza" co miałeś na myśli ?? bo wg mnie dolot jest jeden ;/

      Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

      Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
      Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
      Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

      Komentarz

      • krzysztof73
        Classic
        • 2010
        • 6

        #4
        dolot jest jeden ale rozchodzi się na 4 sekcje do każdego cylindra osobno

        Komentarz

        Pracuję...